Nová veľkoformátová škridla V11 sa vyrába lisovaním v závode Wienerberger v rakúskom Pinkafelde. Prvýkrát v histórii spoločnosť Wienerberger a značka Tondach spolupracovali s priemyselným dizajnérom - v tomto prípade so Studio F.A.Porsche - na vývoji novej keramickej škridly.
Od nápadu po výrobu
V prvom kroku vytvorili dizajnoví návrhárí skice a vybrali ten najlepší návrh. Potom vznikla 3D maketa – frézovaný model škridly, pomocou ktorého bolo možné zistiť, ako škridla v skutočnosti vyzerá. Potom nastal čas vyrobiť formy na výrobu. Po prvých skúšobných výliskoch prebehli úpravy, až kým nebolo možné vykonať prvé skúšky výrobkov. Materiál bol odskúšaný v laboratóriu - okrem iného bolo potrebné podrobne a presne určiť ochranu pred dažďom, poveternostnými vplyvmi a taktiež dosiahnuť dostatočný posun škridly skôr, ako sa výrobok predložil na schválenie nezávislému skúšobnému ústavu a certifikátu CE. Až potom sa mohla začať sériová výroba a predaj.
Pre novú dizajnovú škridlovú škridlu bolo potrebné vyvinúť všetko keramické príslušenstvo. Vyvinul sa tiež špeciálny dizajnový hrebeň vrátane potrebného príslušenstva - koncový hrebenáč, rozbočovací hrebenáč a univerzálny uzáver pre hrebenáč.
Nová titánová farba
Štúdio F. A. Porsche tiež vyvinulo úplne novú farbu „Titanium“ pre model V11. Tento vývoj trval aj šesť mesiacov. Špeciálne na tom je, že farbu bolo treba špeciálne prispôsobiť závodu v Pinkafelde a črepom (surovina).